niedziela, 3 sierpnia 2014

Facebook i biznes

Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm ma taką ofertę - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony internetowe, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.

Skąd taki boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Można z pomocą tego kanału promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój PR w sieci. Jednak trzeba to wykorzystać dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo sporo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Pozycjonowanie tanio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz