piątek, 8 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już tworzyć tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie bytom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz